idétorkan

jag sitter och försöker skriva en novell, det går sådär. ganska dåligt faktiskt. har tappat bort min förmåga att fantisera, känns tråkigt. den ska skickas in på onsdag så jag har ju egentligen lite tid på mig, men det skulle kännas bra om jag kunde komma igång nu. man blir ju nervös.

igår var det ju i alla fall kulturnatt och det var kul! mindre kul att kolla idag hur mycket pengar jag gjorde av med. men whatever. nu lär det väl dröja några månader innan jag går ut igen, så det får vara som det är. jag sov hos addis och vi drack te och pratade existentiella frågor tills klockan var typ halv sex imorse. det var trevligt. sen kom jag hem idag vid tolv, då kom sarafari och vi pratade och åt scones och drack te och tittade på planet earth. bästa bästa! jag har tur som har världens bästa kompisar. 

och så säger vi tummen ner för alla killar som är dumma i huvudet. de är faktiskt ganska många. och jag råkar ut för dom allihop.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Lejon

Jag vill också dricka te och äta scones med dig och sarafari :( Saknar er snuttisar!

2010-09-27 @ 12:33:23
Postat av: lilla e

jag saknar dig snuttis! kan jag få din adress så jag kan skicka rosa parfymerade brev eller?

2010-09-27 @ 17:44:31
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0