i might as well give in

nu skulle man ganska lugnt kunna säga att jag håller på att spy på august strindberg. blir sur på mig själv för att jag inte orkar engagera mig, och så sitter jag bara här och stirrar argt. men nu har jag i alla fall lyckats skrapa ihop ett par sidors analys, och läst typ 80 sidor om litteratursociologi. men det är inte synd om mig, för jag har faktiskt även hunnit med att se på beverly hills, och det är nog det överlägset bästa sättet att vila hjärnan på. sanna mina ord.

vädret verkar ha lite problem också, det har liksom regnat och varit kallt hela dagen, men nu helt plötsligt är det supersoligt och varmt. jag och sarafari ska flyga drake snart, om det blåser tillräckligt. det ska bli kul och spännande, har ju inte flugit drake på säkert tio år, minst.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

flyga drake är vardagsmat för mig haha! :)

här får du en önskan från en slavisk bloggläsare,

ägna ett litet inlägg till beverly hills och berätta om alla små detaljer! jag slets så hastigt ifrån serien i samband med flytten till tyskland ju... inte okej..

2010-09-13 @ 20:22:04
Postat av: Lejon

Massa kärlek från Wales, saknar dig! Kom hit snart då! ok? bra! <3

2010-09-14 @ 16:54:35
URL: http://ylvahannele.blogg.se/
Postat av: lilla e

lussan: klart jag fixar ett sånt inlägg! kanske får bli imorgon :)

hannelis: jag saknar dig mer! jag kommer jag kommer, när du minst anar det ;)

2010-09-15 @ 19:54:47
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0