beverly hills 90210

det här är till lussan!
jag har inte kollat på beverly hills varje dag på sistone :( det blir lite mer varannan dag, och det hinner ju hända så himla mycket på ett avsnitt, så man missar ju viktiga grejer. men jag tittade i alla fall idag, och det var ju fantastiskt bra. jag ska berätta vad som hände idag:
  • det var jul. till och med julafton. brenda, brandon och deras mamma och pappa skulle åka och fira jul på hawaii. brenda var flygrädd och grejer, och när de väl sitter på flyget så blir det en massa tekniska fel, så de måste åka tillbaka hem. så de fick fira jul hemma i stället. men de verkade glada ändå, fick ju vara med sina bästisar och sånt.
  • kelly bet av en tand för hon åt julgodis som hon fått av dylan.
  • dylan skulle åka och fira jul i mexiko, men så ringde det på dörren och där stod hans pappas gamla flickvän och (shocker) dylans lillasyster. som han aldrig vetat om att han haft. coolt eller?
  • steve fick vara jultomte på peach pit, han passar ju så bra som jultomte. dessutom ligger han visst lite illa till, för han skulle typ bryta sig in på en lärares kontor och sno en sak, som en del av nollningen. häromdagen fick han klä ut sig i tjejkläder också. man vet ju hur galen han är...
  • andrea har blivit ihop med en kille som heter jesse, och på julafton skulle hon följa med honom och hans familj till någon slags midnattsmässa i en kristen kyrka. hon var jättenervös, för hon är jude och visste visst inte hur det går till i andra kyrkor. men det gick bra till slut.
  • david var skitsur på donna hela tiden, för att hon inte vill ligga med honom. vad fan liksom, han ska ju vara den bra killen? jävla skit. det slutade hur som helst med att david typ gör slut med donna på julafton, som också råkar vara hennes födelsedag. bara för att hon inte vill ligga med honom. fast man vet i och för sig inte om de verkligen gjorde slut, men donna blev jätteledsen i alla fall. så nu måste jag se hur det går på måndag, hoppas ju att david kommer bli schyssta killen igen. han passar inte som dum.
och det var nog allt! för det här avsnittet i alla fall. för några avsnitt sen så rymde brandon till san fransisco och blev kär i nån tjej som sen åkte till frankrike för att bli marinbiolog. det händer så mycket hela tiden. bra att jag har koll! hoppas att du är nöjd med min summering lussan :) du får en fin bild på dom också, som grädden på moset liksom.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Pollan

Era TVnördar :D jag önskar ett inlägg med detaljerad info om norrköpingscelebreties por favor. Exempelvis chinakid, dregen, coolingarna på delicious kebab, bajskorven på nordicclub etc... I miss them so much ;) hahaha!

2010-09-17 @ 20:02:29
Postat av: Kim

Hahah vilken schysst bild! Såg förresten detta avsnitt för typ en månad sen, trist att de kör repriser

2010-09-17 @ 20:11:09
Postat av: lilla e

pollan! jag såg dregen igår! och i förrgår såg jag tjock-thai!

2010-09-17 @ 20:46:28
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: lilla e

är ju förresten ingen tv-nörd, kollar bara på beverly hills! och that '70s show. och disney channel förstås.

2010-09-17 @ 21:01:48
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Pollan

Haha vart såg du dregen och vad gjorde han? :D faan alla ser honom hela tiden nu ju.. Que lastima!

2010-09-17 @ 22:35:00
Postat av: lilla e

såg honom utanför espresso house, han stod där bredbent på trottoaren och spexade med några kompisar som såg ut som han. såg ut att ha kul också. vet inte vad dom pratade om, men nästa gång jag ser honom så ska jag smyga närmare så jag hör nåt!

2010-09-17 @ 22:48:38
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0