vuxenpoäng

jag har visst inte skrivit här på ett tag, det är mycket nu! pluggar lite, tänker mycket, fikar mer. ja ni vet, såna där vanliga grejer som man brukar göra. en ovanlig grej, som jag inte gör allt för ofta, är ju att åka utomlands. men imorgon ska jag åka till cardiff och hälsa på hos hannele över helgen, det ska bli så himla spännande! jag borde verkligen sova nu. men jag är lite nervös inför resan, är ju liksom första gången jag ska flyga ensam. fixar jag den här resan så är jag fan vuxen. det jobbiga är att jag ska ju först flyga till stansted, därifrån ta bussen in till london och därifrån ta bussen till cardiff. det kommer ta tusen ååååår. men det får det vara värt!
jaja sovadags! och önska mig lycka till eller nåt.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Kim

Klart du klarar biffen Ebba, ha så kul

2010-10-29 @ 12:15:21
Postat av: lilla e

jaaa allt gick bra bra bra, jag är nu några år äldre!

2010-11-01 @ 21:39:33
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0