monday monday

hejhejhejhejhej
måndag eftermiddag och helgen är slut. gillar inte vardagar, som vanligt då ungefär. har haft en trevlig och hästig helg, hjälpte sötmary med mambsing på lilla hageby både i lördags och igår. blir ju helt stum av stolthet, för att mamba är den finaste hästen och för att maria är den bästaste ryttaren. de var så fina så fina och duktiga! och i lördags var vi hemma hos josefine och kramade på henne, för hon var hemma från england för första gången sen i början av juli eller nåt. det var så himla kul att träffa dig jossan!

idag har jag varit i skolan, hade seminarium från åtta till tolv, sen var jag lite trött. diskuterade allas noveller, blev inte så sågad som jag trodde att jag skulle bli. ska göra några förbättringar (förändringar?) ändå. sen fick jag skjuts tillbaka till norpan, wohooo. och vädret har varit himla fint idag. och jag kom på att jag har namnsdag på onsdag. dessutom köpte jag ett helt nytt te som heter magic dessert. det låter ju löjligt magiskt. men det var faktiskt riktigt gott, kanske blir min nya favorit. de hade slutat med gotländsk sommarblandning. sur blir man. men what to do.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Pollan

Jag visste att din novell skulle gå bra, du e grym ebbsan :) vad tyckte alla om gugges/hasses/bertils/ novell då?

2010-10-05 @ 00:32:22
Postat av: lussan

grattis på namnsdagen ebbsan! godnatt

2010-10-05 @ 01:24:23
Postat av: Mary

puss puss puss på dig för att du är bästa hästskötaren ever! :)

2010-10-05 @ 11:41:50
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: lilla e

pollan: jo hans novell gjorde succé! han var bonde i tretton år!

lussan: haha tack lussan!

mary: puss på dig själv!

2010-10-05 @ 17:08:50
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Kim

Magic desert låter som magic dessert vilket låter som nåt från mojave-öknen gjort på kaktusar och svampar. Ta't lungt med det du...

2010-10-05 @ 22:21:08
Postat av: lilla e

äsch, du är så misstänksam du kimsan

2010-10-06 @ 11:58:15
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0