lucky me

jag måste bara säga att jag har världens bästa pappa. för några timmar sen upptäckte jag en spindel som var stor som ett hus här inne i mitt rum, så då fick jag skrika på mamma som kom och satte ett glas över den. jag kände att det var inte riktigt okej för man vill ju inte att spindeln ska vara ledsen, och även om den är stor och läskig så har den ju känslor. men pappa var i uppsala och trosa och kom hem typ nyss, så då fick han ta tag i spindelproblemet. men i stället för att döda den gigantiska spindeln så satte han ett papper under glaset och bar ut den i trädgården. önskar att jag kunde vara likadan, men jag bara tål inte djur (och insekter och människor) med långa spinkiga ben. tål inte ens ljudet som deras långa spinkiga ben gör. hur som helst, jag är bara glad över att jag slipper ha spindeln inne i mitt rum inatt. och jag är glad över att den får använda sina långa spinkiga ben och rassla vidare här i livet.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Pollan

Du gillar ju visst killar med långa spinkiga ben. ;)

2010-10-07 @ 20:46:34
Postat av: lilla e

inte spindelben ;)

2010-10-07 @ 22:25:12
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0