i bakartagen

nu sitter jag i köket och lyssnar på min favoritlista, samtidigt som jag pratar lite med pollan och har bakat en massa kakor och muffins. muffinsen blev lite brända :( men inte så farligt. but still. hatar när det blir så, känns så jävla misslyckat. kakorna blev kanoners i alla fall, får man ju vara glad för. idag har jag alltså varit i linköping. missade campusbussen klockan sju, så pappa fick skjutsa mig, hehe... jag har tur jag. när jag kom hem så läste jag en massa sofokles-tragedier. kändes ju kul. men det var det faktiskt. hur som helst, anledningen till att jag har bakat en massa idag är att de två sötnosarna på bilden här nedanför ska komma hem till mig imorgon kväll :) mamma och pappa ska åka till nås och vara borta ända till tisdag, så jag har huset för mig själv och gillar ju inte att vara ensam. så jag fixade ihop en liten matlagnings/vinkväll med trixxarn och addis. tur att jag har dom.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: adrian

Fan va härligt att du har bakat!

2010-10-15 @ 20:46:32
Postat av: lussan

åååååååååååhhhhh! ebbsan. vill också vara med på eran mat och vin kväll. saknar er, håller ju på att slå världsrekort på att vara ifrån er gullisar.



haha förresten, är inte den där bilden ifrån du vet när vi skulle till fräcka men blev förföljda? ;D

2010-10-15 @ 20:58:00
Postat av: lilla e

addis: ja, bara för er!

lussan: saknar dig med ju, du borde vara med! du får vara med och dricka vin med oss på distans i stället :) hmm nä, den här bilden är från nån gång under sommarlovet, vet inte riktigt när. ska kolla upp!

2010-10-15 @ 21:10:21
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Pollan

Ohh så gulligt, jag viill med!

2010-10-15 @ 21:15:26
Postat av: Kim

Fan vad vi alla är avis på er tre, vi vill också va med!! Blev så sjukt sugen på lavendel-muffins när jag såg några lavendelbuskar i veckan förresten, du måste fixa det till oss!

Seriöst saknar er alla :)

2010-10-16 @ 02:26:28
Postat av: kim

p.s. bilden är från när vi var på bio (inception? je ne sais pas..)

2010-10-16 @ 02:28:14
Postat av: lilla e

haha, blir svårt att fixa lavendelmuffins nu, finns ju liksom inga blommor kvar i det här landet... ja just det, hade för mig att det var när vi skulle gå på bio, men jag fick det inte riktigt att gå ihop, tänkte att det var från toy story men det var ju mycket senare! så inception var det ja.

saknar er allihop också! kom hem nån gång nurå

2010-10-16 @ 11:13:53
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: lussan

en god nyhet är i alla fall att jag har bokat flyg hem!

2010-10-16 @ 11:50:19
Postat av: lilla e

äre sant? :) när då?

2010-10-17 @ 17:49:14
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: lussan

den 21 dec - 4 jan smäller det! :)

då tror jag allt att vi har lite tid att ta igen.

2010-10-17 @ 21:40:52
Postat av: lilla e

ååååh jippie lussan!

2010-10-18 @ 17:03:20
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0