glass

vill bara informera om att det är nåt mellan glassbilskillarna och mig. för några veckor sen var det en som vinkade till mig när jag gick förbi, och idag hoppade han ut och försökte charma mig och få mig att handla. men jag sa tack men nej tack, det är nog lite för kallt för glass nu. då tog han på sig det finaste leendet och sa att det blir aldrig för kallt för glass. tyvärr funkade inte ens det, jag köpte ingen glass ändå.

jag undrar vart man ska vända sig om man vill bli en sån som åker runt med glassbilen. det är nog ett yrke som skulle passa mig. update: man vänder sig visst till www.hemglass.se. om nån ville veta.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Pollan

WUHU, go glasskillen! Nu vart jag lite imponerad faktiskt...

2010-10-19 @ 21:22:42
Postat av: lilla e

haha va

2010-10-19 @ 21:27:04
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Pollan

Jaa, cred till han att han vågade öppna käften o PRATA, svennebananer brukar ju, hur ska jag säga detta snällt, vara lite segare när det gäller att ta initiativ?=) Go klasskillen again! :D

2010-10-20 @ 20:07:43
Postat av: lilla e

ja han var modig han!

2010-10-21 @ 18:02:56
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0