:(

men det här är ju inte sant. inte nog med att disney channel har slutat sända odubbade jonas, nu har tv4 bestämt sig för att sluta sända beverly hills också. vad fan, här har jag för en gångs skull arbetat fram ett allvarligt tv-beroende, och så bara lägger dom av sådär? min besvikelse är ju beyond expression alltså. känner mig så överkörd och trampad på. det kommer ta ytterligare nitton år om jag ska hitta något nytt att snöa in på. vet inte om jag orkar gå igenom detta en gång till. det kanske är lika bra att jag bara lägger av helt och hållet. med tv-tittandet alltså.

anywayssssss. idag har jag varit i linköping och nu har jag nyss ätit makaronilåda och lyssnat på christer. köpte håkans nya skiva idag på releasedagen! wohoo. har inte vågat lyssna än, ska nog göra det alldeles snart. om ungefär en halvtimme ska jag och mamma åka till veterinären med lokatten, det är vaccineringsdags. egentligen skulle vi ha vaccinerat henne i somras... menmen. imorse träffade jag trixxarn och det var bästa början på dagen :)
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0