du bara får mig att hänga kvar

nu har jag lyssnat igenom hela 2 steg från paradise och jag tycker att det känns okej! annorlunda, men okej. och kanske till och med rätt bra. väldigt bra. saknar ju fortfarande en vän med en bil-håkan, men gillar att inte en enda skiva är den andra lik. på något sätt är det trevligt med en artist som hela tiden söker och finner förnyelse. och ja, det var jag själv som formulerade den där sista meningen. gud jag behöver en hobby och ett liv.

hoppas att ni förresten vet att det är på dagen exakt tio år sen som känn ingen sorg för mig göteborg släpptes, det är ju det som gör hela grejen så himla fyndig!



yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0