and my heart beats in silence

nu är det lördag och fint väder. igår var det också ganska fint, men på kvällen var det hur dimmigt som helst, det vet jag för jag var ute och gick då. igår var jag i linköping och blev klar med delkurs två, skönt att inte tänka mer på noveller och sånt. sen på kvällen träffade jag fredrik och vi pratfikade i några timmar, sen promenixade vi genom stan i mörker och dimma och det var ju mysigt. sen buss hem och sova som en stock. jag drömde att jag var tung som fan, förmodligen därför jag sov tungt som fan också. skön känsla. svårt att vakna.

nu ska jag snart åka till stallet och hänga där ett tag, sen ska jag tillbringa resten av dagen och kvällen och helgen med gilgamesheposet. delkurs tre på måndag, det svischar på och är snart jul! woop woop. idag ska jag banne mig gå till botten med ett överhängande problem, kan gott behöva lägga min energi på annat nu.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0