ser hela stan sjunka, som titanic med alla ljusen tända

helt okej dag idag! bibeldiskussioner i tre timmar, och ändå är det två redovisningar kvar som ska avverkas på fredag. blir helt trött på gud och allt. jag mår rätt bra nu i alla fall, är lite raspig i halsen och snorig i nosen men det är också okej. inget som jag inte kan hantera liksom. snart ska jag åka till stallet för ännu en dressyrlektion, det är nya hästar nu också och jag känner mig nöjd med att vara klar med måns. hoppas att jag får nån som är mer min typ nu. men man får se.

imorgon ska jag plugga, plugga och plugga. det kan nog bli himla kul. nä. men på fredag ska jag fika med trixxarn, och det ser jag fram emot!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0