ner under rälsen, tre kvarter bort

ja herregud! nu är jag hemma. hela resan gick jättebra, jag hittade hur lätt som helst till alla bussar och allt, hade ju oroat mig helt i onödan. men mennnn. jag har haft en toppenhelg med hannelis, saknar henne så himlarns mycket alltså. kände att allt var galet mycket spännande också, det är inte ofta man får gå på en riktig halloweenfest där folk faktiskt klär ut sig och går in för det (jag tog på mig ett par öron och var färdig dock, jag är ju så himla svensk). det var kul i alla fall! väldans kul. hela helgen har mest gått ut på att dricka te och prata och titta, passar mig utmärkt.

hemresan idag började klockan typ halv sex, med taxi till busshållplatsen och sen åkte jag buss i lite mer än tre timmar till london. och sen var det buss igen till flygplatsen, men det var okej för det var en snygg kille som också åkte då. sen hängde jag på stansted ett tag och tittade på/smyglyssnade på folk. sen åkte jag hem och hela resan tog lite drygt elva timmar. galet skönt att få duscha av mig resdammet när jag kom hem. känner mig lagom pigg nu, fick ont i halsen också :( så jag ska svepa denna koppen och sen hoppa i säng.
tack för en fin helg hannelis och marc förstås och alla andra finfina människor som jag fick träffa :) som ändå inte läser det här eftersom det ju är på svenska. whatever. det var ju på engelska. äsch.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0