koncentration. fascination. explosion.

just nu sitter jag här och känner mig speedad. det ska tydligen snöa hela dagen imorgon, så jag tänker att det känns som en perfekt pluggdag. hoppas att jag känner så när jag vaknar också. ska i alla fall ta sovmorgon imorgon, håller ju på att dö på att gå upp sådär oförskämt tidigt när det är mörkt och kallt. vill helst bara dra täcket över huvudet och blunda tills det blir sommar. men nu är det som det är. det är en månad och några dagar kvar till julafton, det är ju helt sjukt. fy fan vad fort tiden går.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Mary

tack ebbis! du har nog rätt, men just nu känns det såå tungt. Men absolut, söndag kommer bli ett stoort guldkorn :) Det kan vi nog leva på ett par veckor :) Vill du komma till mig och dricka te innan? Jag har angelica& mankans lägenhet i två veckor :) <3

2010-11-25 @ 20:11:39
URL: http://marypoynter.blogg.se/
Postat av: Pollan

Que pasa med din bloggitita ebbsan? Jag saknar att läsa den, och jag saknar dig oxå. Pussis

2010-11-27 @ 21:21:01
Postat av: lilla e

mycket plugg nu vetu! men jag uppdaterar lite då och då, när man minst anar det :) jag saknar dig med pollibollan! kom hem snart tycker jag.

2010-11-28 @ 00:49:42
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0