känner ångesten släppa taget

idag hade jag min andra tenta. det var hemskt, verkligen. jag har fortfarande ont i fingrarna. är bara glad att det är över. resten av dagen har jag spenderat i soffan, helt utslagen, maratontittande på harry potter-filmerna. hann dock bara med ettan och tvåan, så det blev väl inte så mycket till maraton i och för sig. såg dödsrelikerna på premiären med sarafari i onsdags, det var ju spännande. nu på kvällen åkte jag till stallet och hade kvalitetstid med mamban, det har blivit lite för lite sånt på sistone :( känns dåligt. gud vad skönt det ska bli efter jul. då blir jag ung och sysslolös. jag längtar så mycket.

yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: sarA

då kan ju jag och mamba starta klubb :(

2010-11-26 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0