hallå finns det nånting kvar

jag är sjuk :( började känna mig hängig på planet hem i måndags, och nu har jag varit helt yr och vimsig i flera dagar. trodde jag började bli bättre också, men vaknade imorse med nästäppan from hell. inte kul alls. icke desto mindre måste jag läsa massa massa till på måndag, bibeln och en hel bok om dante och grejer. känns sådär. dessutom måste jag börja tentaplugga på allvar och börja skriva min textanalys. det är knepigt att veta var man ska börja, så jag satsar på genidraget att göra ingenting i stället. då kommer man långt. tror jag ska åka till stallet en sväng innan jag sätter tänderna i det här. det är ju fint väder i alla fall.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0