är en mysig säl

jag tycker att det är lite för mysigt just nu för att plugga. det är varmt och gosigt med myslampor i mitt rum och jag mår halvbra och dricker te, dessutom är det kallt och mörkt och snöigt utomhus. känns som den ultimata stämningen för att se på en bra film. ska egentligen läsa tusen sidor svensk 1600-talslitteratur (på 1600-talssvenska) till imorgon, men jag funderar på om jag ska strunta i det. för en gångs skull liksom. eller nä, kommer må så dåligt sen. men det kanske det är värt. jag kanske kan läsa lite i alla fall. jag har ju faktiskt förberett mig inför bibelredovisningen imorgon. räcker inte det?
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

bibelredovisning säger du, låter ytterst spännande! :)

jag är klar med mina läxor för imorgon så nu belönar jag mig med sötsaker vilket jag egentligen inte får, men säger som kimpan skulle ha gjort.. försök att stoppa mig då om ni kan!

2010-11-11 @ 20:06:25
Postat av: lilla e

precis lussan! i do what i want!

2010-11-11 @ 22:26:50
URL: http://plusebba.blogg.se/
Postat av: Kim

Fast sötsaker är ju ingen belöning, mer en mänsklig rättighet. Svullar chips på hög nivå just nu

2010-11-11 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0