luften smakar som en jordgubbspaj

nu är jag så trött på all hollywoodromantik så att jag skulle kunna gå sönder. jävla happy endings, jävla mitt fåniga leende som sitter där påklistrat från början till slut. sådana där saker kommer jag aldrig någonsin få uppleva. det är faktiskt fruktansvärt att man kan bli såhär påverkad av en så lågkvalitativ film. fruktansvärt.

men från det ena till det andra. jag har haft en fin fredagkväll/natt/lördagmorgon och dag! mycket mycket fint. det inkluderade modevisning, mänskliga pyramider, springtävlingar, kubbspel (usch), barfotagång och barfotadans på varm asfalt, cykla med söta människor, glass på halvars, pussar, kramar, korv-och-salladfrukost och kladdkakor. himla fint, förstår ni säkert då. och jag känner att jag kan andas igen, det sista provet är avklarat och nu kan jag väl inte göra så mycket annat än att vänta på resultatet. det känns befriande.

och sist men inte minst. idag skulle världens finaste bästa junior ha fyllt 24 år. jag saknar dig så otroligt mycket, min fina fina.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0