i might as well give in

idag är det tisdag och jag har varit i skolan. en liten stund i alla fall. på håltimmen gick jag och klippte mig, det blev till och med så att vi klippte upp en liten bit. får se hur det blir! men jag tror det känns okej. kimsan såg ju ingen skillnad i alla fall (= blindstyre). på eftermiddagen var det fotoutställningar lite här och var, som jag kilade runt på. efter det så gick jag till stadsmuséet och pratade lite med kicki. sen ringde jag till hannele och undrade vad hon gjorde. då gick vi hem till henne och hon gjorde pastasallad och jag fick dricka lite te. sen gick vi till halvars och köpte glass och satt och pratade i några timms. hannelis är verkligen en så himla himla fin tjej! så min dag har varit alldeles underbar. det var dessutom soligt, men det kunde ju faktiskt varit lite varmare. men man ska inte klaga!

en annan bra sak är att jag är klar med mitt ugglearbete. man skulle alltså kunna kalla mig ett uggleproffs. och nu sitter jag och klipper och klistrar, monterar mina utställningsfoton på svarta papper. tror det kanske kan bli fint. jojo. imorgon är det onsdag och sen är det långhelg! wohooo!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0