a black and white picture of manhattan skyline

på oändligt många sätt går mitt liv väldigt bra just nu. jag kryssar av saker på löpande band på min lilla att-göra-lista. det bästa är nog att jag bara har ett enda prov kvar. ett enda gymnasieprov, bör kanske tilläggas. but still. det känns ganska stort. ett filosofiprov, en naturkunskapsredovisning och en engelskaläxa. hallå eller. fort fort fort går det. när den här veckan är slut så är det praktiskt taget sommarlov känns det som. det ska vi fira på fredag, och det känns himla bra. med fotboll, brännboll och svischiga klänningar. nej, det kunde nog inte kännas bättre. vemodet finns ju här förstås, nu ska vi slänga oss ut i det okända och vi kommer inte kunna luta oss mot varandra varje dag. men det känns verkligen hur bra som helst ändå. jag är redo för det här. det har jag varit de senaste fem åren tror jag. åh det ska bli så himla härligt att få ett markerat avslut och börja med något nytt.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0