luften bor faktiskt i mina steg

jag mår otroligt bra. verkligen, fantastiskt bra. idag har jag varit i skolan, för två lektioners skull, men knappt haft någon av dom. först var det latin, men där fick vi bara en uppgift att jobba med själva. så jag gick och hittade oskar och rebecca och hängde lite med dom och pluggade en smula. efter lunchen gick jag på stan och köpte ett par superduperfina skor som jag hittade igår. de hade kostat 650, men nu fick jag dom för strax under 200. är inte det fantastiskt? det är typ det bästa jag vet, att köpa saker som är sjukt mycket billigare än de var från början. då känns det som att man har lyckats här i livet. en bra känsla! sen gick jag till kungsgård, lånade en kamera, och gick hem. nu har jag kollat i nya h&m magazine och hittat en supersöt klänning som jag måste ha, och ett par shorts. det är mycket nu, ja jisses. snart är det that '70s show och sen ska jag till stallet. vilken trevlig dag det här är!

det enda som behövs nu är en jens-man. men den här våren känns mycket lovande. 
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0