it's a good thing that you came along with me

jag såg nyss på kungabröllopet från 1976 som gick i repris på ettan. jag vill också gifta mig. med en kung, eller en prins. äh vad fan, jag kan till och med gifta mig med en prinsessa. det är ju världens coolaste grej att få åka häst och vagn och ha fem meter lång slöja och stå och vinka och le tills man har kramp i diverse kroppsdelar. ja det vore nåt.

det är måndag idag, för er som inte redan vet om det. helgen passerade lika fort som allt annat, men det var en fin helg. i lördags var det ju sconeskväll hos mig och prat i tusen timmar. så såg vi på världens sämsta american high school-film, och dog typ hela tiden. jag gick inte och la mig förrän klockan fyra (i söndags morse?), för de små rävungarna åkte hem vid halv fyra. det var crazy. men välbehövligt. sådana saker bara måste man göra ibland.

jag skrittade mambsingen i lördags och i söndags också, hon är så fin och det är så himla fint väder nu. man blir bara glad glad glad. snön kommer vara borta i rekordfart om det ska fortsätta såhär, jag hoppas på det. nu vill jag inte se röken av någon snö whatsoever förrän det är typ december igen.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0