i'm practically yours forever

idag har jens namnsdag, så jag tillägnar honom det här inlägget. heja jensarn du är bäst!

jag har nyss skrivit färdigt min kulturartikel, så nu väntar bara ett litet naturkunskapsprov och en latininlämning. det här känns ju inte helt omöjligt. och om en vecka så är jag i prag! jag tror inte att jag har berättat det här än va... jag åker på söndag i alla fall, och det ska bli superdupermysigt! hur bra som helst att komma härifrån. om än bara för några dagar.

för er som är intresserade så har jag nu tagit ut läkörhängena och satt i nya. det här känns spännande, en helt ny era av mitt liv kan nu ta sin början! bra va!
sov gott sötnosar!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0