i didn't slip, i wasn't pushed, i fell

jag har tur som är kompis med de charmigaste gossarna i den här staden. de är förvånansvärt bra på att langa snygga komplimanger. i höstas sa ju adrian att jag såg ut som en marinbiolog (om ni minns det inlägget). igår sa kimsan att jag såg ut som coco chanel. och även om han förmodligen mest syftade på koftan som jag hade på mig, så blir man ju himlarns glad alltså. sötnosarna. så imorgon är det myskväll här hos mig, inte bara med pojkarna då alltså. har vi tur så kommer även trixxarn och det känns alldeles underbart, nu har jag varit utan henne i mer än TVÅ veckor. jävla malaysia. men imorgon så! och nu är det underbart fint väder. jag har nyss tagit en powernap men väcktes av ett meddelande som visserligen var sött, men gjorde mig mer än möjligt förvirrad. jag har ingen aning om vad jag ska svara. så jag tar och åker till mamba en sväng i stället.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för meddelande? :)

2010-03-06 @ 13:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0