en söndag

nu är det ju söndag igen. lik förbaskat. menmen! idag har jag varit en sväng på stan med trixxarn, vi fixade sista slutklämmen på projektarbetet, så nu är vi klaraaaa! så himla bra. nu vill jag inte behöva tänka mer på det. efter att ha traskat stan runt i småregn i cirka en timma så kände vi oss nöjda och slog oss ner på skafferiet. sen gick vi hem åt varsitt håll. nu har jag precis fixat färdigt med broschyren och är skithungrig. matdags snart hörde jag talas om!

igår var det klassfest hos adrian i alla fall, och det var hur kul som helst. vi gick till hugo också, och det var nog den roligaste utgången på mycket länge. det blev väldigt mycket dans och väldigt många skratt. och det roligaste var nog att kimsan blev så himla full helt plötsligt. vart det nu kom ifrån. menmen, mat var det!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0