tisdagen i bilder

igår såg ut såhär:

först lekte jag med sara. vi handlade på city gross, lagade en massa god mat och åt vattenmelon. sen åkte hon till jobbet, och jag åkte till stan för att träffa gänget och hänga lite på världens. det tog jag dock ingen bild på. sen tog trixxarn spårvagnen ner till resecentrum och vi andra hängde en stund vid söder tull, dvs jag och dessa sötnosar:
allihopa
lussan
addis (som nyss ramlat och slagit sig stackarn)
pollan och kimsan
vi försökte klura ut vad vi skulle göra. det slutade med att pollan åkte hem :( och vi andra gick hem till addis och såg på fotboll. där myste jag lite med sallykatten.
och matchen slutade för övrigt 2-1 om jag inte minns helt fel. minns knappt vilka som spelade... tror det var brasilien mot nordkorea. ja, så var det nog.
och slut på dagen!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0