surfin usa

idag mår jag mycket bättre. jag sitter på altanen och lyssnar på min bästa bästa playlist och dricker te. igårkväll var himla fin, jag firade maria som både fyllde arton år OCH tog körkort. på samma dag. vilken grej, va! hon är duktig hon.

vädret är hur fint som helst, strålande sol och typ 27 grader. jag håller på att dö. men jag vill ändå åka till älgsjön och bada. det får jag förstås inte för min mami. har man varit sjuk så har man. är man det så är man det också. det är väl för jävligt. men jag får väl sitta här i skuggan hela dagen. ska även ta mig i kragen och baka de där morotsmuffinsarna. morotsmuffinsen? whatever.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0