ride my wild heart

oj vad jag är trött. jag skulle kunna somna när som helst. vilken tur att jag ska gå och lägga mig snart, så fort som mitt hår har torkat tror jag. imorgon ska vi släppa ut hästarna på bete, fem veckors välförtjänt semester för de små liven. och fem veckors semester för mig också. maria kommer i alla fall och hämtar mig kvart i åtta imorgon, så det är bäst för mig att jag är vaken då!

idag har jag varit med trixxarn på stan. jag råkade köpa ett par jättesöta shorts på h&m. men det var ett bra köp, jag och byxor går ju inte så bra ihop i vanliga fall, så det är väl bara att passa på när det väl fungerar. vi tog en liten (obligatorisk) fika också, på kuriosa. hallonpaj. jag sa ju obligatoriskt. sen gick vi till hageby centrum för att leta efter en klänning (för trixxarn ska till peace and love imorgon). men vi hittade ingen. så vi gick och hälsade på pollan i stället, som stod där och jobbade. hon jobbade på så bra och svarade i telefon, så vi fick gå vidare. då tog trixxarn sin buss och jag gick hem. sen åkte jag till stallet och smörjde mambas sadel och träns, så nu är de hur fina och smidiga som helst. bra känsla.

nu dricker jag te och lyssnar på moto boy. fin kväll.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0