en onsdag i linköping

idag var det alltså onsdag. jag och trixxarn åkte till linköping, och det var en mycket trevlig utflykt. vi är bra på att göra trevliga utflykter! det hela slutade med att jag kom hem med ett par skor (jag mår bra, jag är inte sjuk), en tesil och en massa andra roliga grejer. vi åt mat och glass och myste runt hela dagen. sånt borde man göra jämt. på vägen hem stannade vi vid net-on-net och så lämnade jag in min kamera på service. nu får dom tamejtusan hitta felet kan man ju tycka. men jag tror det blir bra. jag får hämta den om två-tre veckor, och de ska skicka sms till mig då. wohoo, allting går verkligen framåt. nu ska jag nog sova en liten snutt! imorgon ska jag nämligen leka med min söta anna och då vill man ju vara pigg.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0