varm fredag

idag har jag gjort lite allt möjligt. jag började med att hoppa i en grön klänning, som varit bortglömd ett tag, och snodde upp håret i en rosett, som även den varit bortglömd ett tag. det dokumenterades av min storasyster.
sen hoppade vi in i bilen och åkte till nyköping. vi handlade porslin och annat kul på fabriksbutiken. sen åt vi glass på aktersnurran i hamnen. mysigt. där fanns det såna här fina sälar.
sen åkte vi till älgsjön och skulle bada, men ingen av oss badade. jag hann med att läsa en hel del i stället. och det är ju bra.
imorgon ska vi kanske åka till oxelösund. det vore ju himla trevligt. sen funderar jag på vad jag ska göra på kvällen. och jag vill att min kamera ska få komma hem nån gång, så att man kan få till några ordentliga bilder. hoppas de skyndar sig på.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0