sammanfattar en helg

nu är det måndag och allting kokar. den här natten var ju helt sanslöst varm, skojar inte när jag säger att det var minst 30 grader varmt i mitt sovrum. då vill man bara döööö. men det är okej nu. jag undrar bara hur länge det tänker vara sånt här väder. nu räcker det, nu vill jag att det ska regna. jag tycker synd om alla björkar och andra träd, de har redan börjat bli gula. det är så ledsamt.

den här helgen har i alla fall varit helt galen. munken in the park med sötaste maria och en massa, massa fler människor. takfest, smultronvin, öl och tallrikar som solfjädrar, logehäng, brandtrappor, skitstora stadskartor, tuggummi som universalklister och en hel hög med riktigt bra artister. inte så tokigt alls.

jag har också varit i oxelösund både på lördagen och söndagen. det är så skönt där, för även om solen lyser så blåser det så mycket så att det inte är helt olidligt varmt. jag badade igår också! faktiskt. för första gången i år. lite kallt, men skönt ändå. sen åkte vi färja, hihi. idag åker mamma och pappa till nås, men jag kan inte följa med. första körlektionen imorgon! spännande spännande. ikväll är det sista avsnittet av ingen bor i skogen också. kul kul! jag var i linköping och hämtade min älskade kamera i lördags förresten, så nu är jag lättad och glad. den fungerar precis som den ska. halleluja.
yours truly,
ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0