mina fina tussungar

igår åkte vi till louises land i arkösund, så nu kommer en hel hög med bilder därifrån. en ganska stor hög med bilder.
kimsan var chaufför. vi stannade till på hc för att köpa potatis och kött och sånt, sen köpte vi mat på mcdonald's och satte oss högst upp på taket i parkeringshuset.
sen bar det av. när vi hade åkt i typ fem minuter, högst, så krockade vi med en konstig kille. det var lite läskigt och jag var lite skakig, men kimsan skötte det som en ordentlig familjefar och tog fram försäkringspapper och den myndiga stämman. en eloge till kimsan. sen fick vi ta en hyrbil ut till arkösund.
väl där började kimsan fixa med alla viktiga papper.
lussan var ju värdinna! och en himla söt sådan.
allvarliga killen.
livsnjutarn.
vi tog en promenad på en brygga.
sen gick vi hem och började med maten! addis fick grilla, han är ju trots allt kille.
och kimsan gjorde tsatsiki.
jag fotade visst adrian hur mycket som helst. så här kommer en liten rad med bilder på honom. det är ju kul, för dig addis. och för oss andra som får se hur söt du är!
sen, äntligen, kom pollan! då blev det liv i luckan.
kimsan var nöjd med att livet ju är långt och att gunga hammock.
fina fina pollan.
tjaddis igen.
sen gick en hel natt och en hel morgon. efter att ha fått i oss mackor och yoghurt så bestämde vi oss för att åka på utflykt. destination stegeborg. det spöregnade och åskade och jag mådde illa mest hela tiden på slingriga skogsvägar. sen åkte vi till söderköping också, men det slutade med att vi åkte till hageby och köpte pizza och åkte hem till mig för att äta.
vi var glada...
... och lite trötta.
men mest glada!

fin helg gullisar. puss på er. och puss på jossan och trixxarn också, vi saknade er ju!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ni ar sa himla fina! Jag saknar er.

2010-07-19 @ 18:39:41
URL: http://jsenilsson.blogg.se/
Postat av: Maja

Hærliga bilder!

2010-07-19 @ 19:06:53
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-19 @ 19:47:31
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Adrian

Ska du inte tävla nu ändå ebba, värsta möjligheten

2010-07-19 @ 21:59:20
Postat av: lilla e

namen addis du vet ju att jag inte är nån tävlingsmänniska. det där är ju mer något som skulle passa dig!

2010-07-19 @ 23:40:44
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0