en helt vanlig måndag

tjaaaaaa
detta har varit en händelserik dag, och jag har varit riktigt effektiv. minns nog inte ens när jag var såhär effektiv senast. jag inledde dagen med att äta frukost. effektivt så det förslår. nää. sen cyklade jag till hageby centrum, och gick in på körskolan. skrev in mig och bokade lektioner. jojo, nu är vi på väg. sen sprang jag till cykeln och cyklade till vårdcentralen, för jag hade tandläkartid. jag hade uppenbarligen jävligt bra tänder, och dessutom en ganska snygg och ung tandläkare. inte så tokigt alls. sen cyklade jag in till stan och införskaffade underkläder i långa banor och en ny jättesöt bikini. mycket användbart. och små nycklar att ha i öronen. finfint. sen cyklade jag till coop och köpte potatis, och sen hem i full fart. nu ska jag precis äta verkar det som. och det är någon fascinerande väderskiftning på gång. undrar hur det kommer sluta. mamma tror på åska, men jag vet inte. kanske blir lite regn på sin höjd. jajajaja. puss på er!
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0