det är fortfarande sommar

det är onsdag och jag är trött. jag har inte gjort så värst mycket idag. inledde dagen med en tidig körlektion, det var den tredje i ordningen och jag gör tydligen framsteg med stormsteg. och det är ju kul antar jag. sen handlade jag lite och åkte hem. resten av dagen har jag spenderat med filmen into the wild, som nog är en av de bästa filmer jag någonsin sett. jag såg en halvtimme av den för några dagar sen, men då var jag trött och orkade inte titta ordentligt. nu såg jag alltså om den biten och tittade på hela i sträck. det är bäst. så ska man titta på film. om någon undrade. hur som helst, himla himla fin film. nu har jag precis ätit carbonara och sitter på altanen med lokatten. ska nog gå in och skära upp lite vattenmelon snart. life is life is life is good.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0