bra onsdag

idag är det onsdag. jag träffade trixxarn i stan och vi gick och fikade på gubbens. mucho trevligt. sen gick vi och åt glass också. mums. efter glassen cyklade jag hem och åt lite, sen cyklade jag och mamma ut till bjällbrunna. jag skulle kolla till hästarna och mamma ville följa med och titta på dom, så det fick hon. allt gick bra och ingen var skadad, däremot fick jag plocka typ 3985723040506 stycken fästingar. ganska ofräscht. men jag är en sån här krigarkvinna, så det gör ju inget förstås. fick pussa och krama lite på mambsing också. efter hästandet cyklade jag hem och duschade superfort, sen åkte jag till kimsan. där var vi en liten skara på fyra personer (han, jag, lussan och trixxarn) som bänkade oss framför tyskland - spanienmatchen. galet segt, men mycket trevligt. för jävla sämst att spanien vann också. menmeeeennnnn.

imorgon får jag hjälp med hästkollandet av maria. det ska bli najsers att träffa henne för första gången på en vecka! hehe. och på fredag och lördag är det munken in the park. mycket spännande! det är någon här på andra sidan skogen som har fest, det dunkar så det ekar överallt tror jag. alla låtar de spelar påminner så himla mycket om studentveckan också. minnen!
yours truly,
ebba


Kommentarer
Postat av: Pollan

Vadå för nya grejer? Vad har man sms till om jag får fråga? :p haha och när fan ska vi ses???

2010-07-11 @ 12:32:11
Postat av: lilla e

haha, jag har inga pengar på mobifonen! superstörande! men vi ses ju på fredag, och hela natten, och på lördag! ett alldeles ypperligt tillfälle att prata igenom livet på.

2010-07-11 @ 20:27:37
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0