nu är det slut

här sitter jag och är nyduschad och fräsch! sista lovdagen idag, sista ordentliga lovet ever (?!) mmm jag behöver bara sträcka ut handen så har jag "vuxenlivet" som i en liten ask! 6 månader kvar. det är bara att tuffa på!
det har varit ett superbra lov i alla fall. jag har nog inte gjort särskilt mycket, mest tittat på film och läst, och sovit lite, och myst. och lite såna dära fester. fester. vilket ord. onkel fester. usch.
imorgon är det bara en lektion hur som helst, och det är foto. vi ska väl bara framkalla rullen vi fotade innan jul. vi tog kort på en hög med socker. kul kul kul. så imorgon slutar jag halv tio! mjukstart!
nu ska jag lyssna vidare på min mysmusik och sen ska jag sova, det kan bli en smula jobbigt att gå upp vid sex imorgon. nu när jag tänker efter så kommer jag nog inte gå upp förrän strax innan sju, det blir nog bättre.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0