klapp på huvudet

jaaaaaaaa jag är äntligen klar med talet! nu tänker jag inte kolla på det mer ikväll, ska bara läsa igenom det ordentligt imorgon, finslipa och lära in det och sådär. men det känns helt överkomligt.

så nu är det belöning som gäller! jag ska dricka te ur finkoppen och om typ 45 minuter börjar the 40 year old virgin. jag har inte sett den än, så tänkte kolla kanske. lite för att jag inte har nåt annat för mig (så jag hoppas att den är en smula rolig i alla fall), men mest för att paul rudd tydligen är med. och han är ju värd ett och annat. kolla bara på hur söt han är liksom. liggandes på golv och med rosa bakgrund och grejer. på riktigt alltså. jag älskar paul rudd.

yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0