jag var en av tusen dårar

jag är alldeles uppe i varv! höll på att bryta ihop tidigare ikväll, kände att nej NU är det för mycket med projektarbete och filosofiprov och grejer och så klagade jag och kände mig som en riktigt sur liten mullvad. men sen tänkte jag: skärp dig din fuling. så då gjorde jag det. sen hade trixxarn skickat värsta bästa grejerna till mig som jag fick värsta inspirationen av och kunde skriva vidare på min del av projektet. nu är det väl så gott som inlämningsklart, i alla fall som utkast. SOFT. för övrigt så har jag lite annat att stå i om dagarna nu, mamban fick sig ju en liten spark förra veckan, så nu har jag fått det tjusiga uppdraget att skritta henne en stund varje dag. jag gillar det, bara hon och jag och en tyst skog som är FULL med snö. och då menar jag verkligen full. hon får pulsa som en söt liten idiot. åh hon är så fin.

om jag tolkar klockan rätt så är det nog sovdags nu! upp med tuppen imorgon och så är det full rulle hela dan, inte en sekund att förlora! förresten, studentmössorna kom idag! crazy
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0