högt, lågt, överallt

ganska bra med sovmorgon till 13.10 då! idag är det bara klassråd, sen en liten naturkunskapslektion. jag bävar lite för att få tillbaka provet, vilket vi nog lär få. jag hatar alla jävla reaktionsformler och allt. usch. men men men! idag är det fint väder, solen skiner och det glittrar i snön. man ska vara glad då. efter min långa (nej) skoldag så ska jag äntligen gå på massage igen, wohooo. imorgon fyller muttran år också, så jag måste hitta en bra present åt henne. har redan siktat in mig på en sötsak på lindex. vi får se. idag kommer filip hem också, kul!
annars ser jag jävligt mycket fram emot den kommande fredagen! då ska jag hänga i linköping med mary och johnossi. och lite thåström på ett hörn, bara för att. mycket konstigt. men kul! nu ska jag nog äta en banan, blåsa håret och så smått börja bege mig in mot stan... om ett tag.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0