detta är en historisk dag

nu har jag gjort det. äntligen, kan man tycka. jag som tjatat så länge om att jag ska ta hål i öronen, men aldrig gjort det. idag tog jag mig i kragen och trixxarn i handen och gjorde slag i saken. så nu har jag alltså hål i öronen. jag känner mig lite tjejig. det känns konstigt. men jag tror det här kan bli riktigt bra! vid en ålder av nästan nitton år var det dags att ta det klivet på vuxentrappan som de flesta andra tog när de var i åttaårsåldern. det känns ju bra. men jag köpte ett jättefint bälte på h&m också, som kommer passa superbra till mina klänningar och kjolar. nu sitter jag bara och väntar på att få gå och lägga mig, och så lyssnar jag på trixxarns och min superbästa partyhits-lista! på lördag är det klassfest, wohooo.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0