you'll find that life is still worthwile if you just smile

jag börjar känna lukten av julledigheten! det känns bra. läser dock mindre än jag egentligen skulle behöva göra, men äsch, det blir ju en dag imorgon också. idag började musikhjälpen, så jag har klistrat mig själv vid tvn och radion. då blir det ju ännu mindre gjort, men det gör inte så mycket. jag är på väldigt gott humör men jag vet inte riktigt varför. klockan tio ska jag kolla på nyheterna och sen ska jag gå och lägga mig. imorgon är det dags för den näst sista lektionen i linköping, och den allra sista föreläsningen. det känns lite synd att jag inte ska få träffa mina nya kompisar och gå i skolan med dom i vår, men jag ska allt hålla kontakten med dom som jag tycker lite extra mycket om! det ska jag allt. nu ska jag fortsätta lyssna på nat king cole. han är bra han.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0