natt

nu sitter jag i min säng tillsammans med lokatten, har precis varit på trappan och svirat med trixxarn. det var en fin kväll med en typ förfest hos kim, bestående av plura och röd drake. fina grejer, speciellt edward norton som ju alltid bor i mitt huvud. jag träffade nån som hette mio på trappan som tydligen var bossen, han var dryg men söt och trevlig på sätt och vis. gillar ju när människor gör en grej av att jag är liten och förminskar mig. det är fina grejer det. imorgon ska jag kanske åka till trosa, men ett som är säkert är att jag måste måste måste läsa jane eyre. god natt, jag hoppas att ni sover så gott mina små sötnosar.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0