morr

det här har varit en för jävla störig dag, och jag är glad att jag snart ska få gå och lägga mig. jag har sprungit runt i hela stan och letat efter några böcker som jag måste MÅSTE ha till nu på fredag och nästa vecka. första platsen att leta på var förstås stadsbiblioteket, men där var vartenda exemplar av de böcker jag ville ha utlånat. då gick jag hem till farmor och farfar och fick lunch, och så botaniserade jag i deras bokhyllor och på deras spännande vind. hittade en massa böcker, men ingen som jag faktiskt behövde. är i mest akut behov av strindbergs röda rummet, och självklart hittade jag typ alla hans verk förutom just den. så efter att jag hade fått kaffe och lussebulle så tackade jag för mig och rusade ner till stan och gick igenom varenda millimeter av varenda bokhandel. och hittade absolut ingenting av värde. bara en himla massa chiclit á la marian keyes och jag blev så jäklarns trött och sur. imorgon ska jag till linköping, då ska jag tamejtusan finkamma humsam-biblioteket och sen får jag väl köpa de böcker som jag inte kan hitta. sen blir det hetsläsning som heter duga! nu ska jag lugna ner mig lite och sen gå och sova. jag ska nog först lyssna på nån fin låt och sen tänka på hur stilig man kan bli om man tar på sig en hatt, om man är kille alltså.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0