julmys

idag har världens sötaste sötnosar varit hemma hos mig! hela gänget nästan återförenat, förutom lussan och jossan, och det är himla synd att de inte har hunnit komma hem än. men de kommer ju hem snart ändå! så de som var hemma hos mig idag och julfikade med lussebullar och pepparkakor och sirapskakor var ju trixxarn och addis och pollan och kimsan, och ni är så himla fina mina små gullisar. har saknat er massor ju.

nu ska jag äta risgrynsgröt, sen ska jag slå in julklappar och garnera mitt pepparkakshus. imorgon ska jag köpa de sista julklapparna och åka till stallet! bara så ni vet. dessutom så tog ju musikhjälpen slut igår, det är så synd, jag blir ju så beroende av sånt där. tittade/lyssnade nästan dygnet runt, förutom när jag var i skolan förstås. då måste man koncentrera sig. men jag har faktiskt jullov nu! typ. måste skriva min analys och efter jul/nyår ska jag börja tentaplugga. lite grann. kanske. typ.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

åh ebbsan! får ont i hjärtat av saknad när jag läser om allt mys. nu ska jag se till att packa klart, sen är det jag som sitter på första bästa flyg hem imorgon :)

2010-12-20 @ 20:25:07
Postat av: lilla e

ja fan, bäst för dig lussan!

2010-12-20 @ 21:08:05
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0