första december

idag är det onsdag och det är en underbar dag! femton grader kallt, strålande sol och gnistrande snö. hur fint som helst. jag hade körlektion tidigare idag och det gick helt kalasbra. jag har inte kört på fem veckor, så jag trodde att det skulle gå jättedåligt. men nejnej. känner mig lite stressad bara, för förmodligen kommer anders tycka att vi ska boka uppkörning ungefär samtidigt som jag måste plugga som ett litet pucko till min sista tenta. jag kanske kan skjuta lite på det.

jag gick in på lagerhaus och köpte ett supersnuttigt kakfat med en julgran på också, jag har inte bakat på hur länge som helst! har allvarlig abstinens. skönt att det snart är jul, då bakar man ju per automatik. just nu sitter jag nere i köket och lyssnar på radio, dör på black eyed peas-låten som heter typ the time of my life. fy fan så obeskrivligt jävla dålig. I ALLA FALL. i söndags var jag med mary på skandia och såg oskar linnros, det var däremot superduperbra! så himla fint. och i torsdags var jag på hugo med bl.a. trixxarn och julia, för vi skulle kolla på familjen. det var sådär, ganska dåligt faktiskt. men det var kul och mys hemma hos julia innan i alla fall.

nä nu ska jag nog sätta mig ner med seminarieuppgifterna som ska vara klara till imorgon. ikväll är det ridlektion! ska bli spännande med hästbyte idag igen, tror det är idag i alla fall. jag red igen en missad lektion i måndags, då hade jag hamlethästen och han är så himla snäll och lyhörd så man blir alldeles glad. jaja, te och plugg nu!
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vad? du får mer än gärna baka till imorgon då världens bästa lusstusslussan hälsar på i norpan! :)

2010-12-01 @ 19:11:06
Postat av: lilla e

åh jag är ledsen lussan men jag hinner inte baka tills imorgon :( full rulle hela dagen ju :/

2010-12-01 @ 23:16:43
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0