en vanlig torsdag

herregud, är det nån som fattar hur fort tiden går just nu? helt galet fort. jag hinner verkligen inte med (ungefär som vanligt då). det är typ bara två veckor kvar till julafton och jag har inte ens bakat lussebullar än! shame on me. jag bara läser och läser och läser, tills ögonen blöder ungefär. idag ska jag skriva en dramaanalys på fröken julie, och sen ska jag göra mitt bästa med att försöka läsa ut röda rummet. man får se hur det går. på söndag ska vi julpynta i stallet! då kanske man kan få nån slags julkänsla i alla fall.

nu till en sorglig nyhet. igår hittade vi en liten sötnosig hare som hade krupit ihop i snön bredvid vårt cykelskjul och frusit ihjäl. stackars liten, han var så ullig och fin och såg ut som att han sov. stackare stackare.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Kim

Stackars haren

2010-12-11 @ 02:07:10
Postat av: lilla e

ja :(

2010-12-11 @ 21:30:38
URL: http://plusebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0