slutkläm

igår såg jag eclipse. det var himla spännande. men jag skulle fortfarande ha valt jacob. inget svårt val alls.

just nu tittar jag på the dark knight, den är ju fantastiskt bra. imorgon har jag min fjärde körlektion. jag hoppas att jag överlever. idag åkte pollan till barcelona, hoppas att hon har det fint och att hon inte glömmer bort oss här hemma. det är cirka en månad kvar tills jag ska börja skolan igen. eller vad säger man? det kanske inte heter skolan. universitetet. känns mycket äldre. jag känns mycket äldre. är jag mycket äldre?
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: Pollibollan

Hahaha, snälla är dom inte kan jag lova :D Dom är rasister, José säger att jag måste färga håret brunt, men det blir inget ;)Dom e otrevliga för jag inte kan spanska, men 2 av mina kompisar kan spanska. Igår gick jag fram och pratade med 2 assnygga poliser och bad min kompis översätta va jag sa. Jag sa "Hur är poliserna i barcelona då?" och min kompis översatte: Vill ni följa med mig hem?. Det ville dom :D Så poliserna är väl trevliga men annars äre dåligt ;)



Ingen engelska pratar dom heller, så jonathan wood skulle inte överleva en dag här kan jag lova. Tur att jag är sötare än han. Men jag har det hur bra som helst här, galet kul :) 'Sa du till anders att du känner mig? Hälsa honom från mig annars. Lindö är ingen match, du kommer klara det galant! Puss & Kram

2010-08-02 @ 19:51:25
Postat av: Pollibollan

Just wanna make a statement, dom följde självklart inte med mig hem :p haha. Pusspusspuss

2010-08-02 @ 19:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0