om man inte vet vad man letar efter

idag gör jag ingenting. inga måsten och inga borden. det känns befriande, men det känns också som en i ledet av alla andra meningslösa dagar. jaja. om man inte har nånting att göra, så blir det mycket roligare när man till slut får nånting att göra. tror jag. det känns som en genomtänkt och hoppfull ekvation. om en och en halv vecka är det dags för skolstart, alltså. åh jag måste vässa pennorna och köpa ett nytt pennskrin!

i alla fall. just nu sitter jag på altanen och dricker kaffe och äter småkakor. känns som att jag börjar komma ikapp min mentala ålder, snart kanske. alldeles strax ska jag ta en dusch och fixa till mig lite, för jag har bokat in en kvällsfika med fredrik och rebecca. kul kul kul! ikväll är det även dags för augustifestligheterna att ta sin början här i norrköping stad, jag tror att det kommer bli ganska dåligt i år. men vi får se. man kan ju alltid köpa godis.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0