en helg i stockholm

nu har jag haft en finfin helg i hufvudstaden. en smula shopping, en del öl och trevliga britter och halmstadbor. och jens förstås. världens bästa jens. det var den varmaste och svettigaste spelning som jag någonsin varit på, helt galet proppfullt. det var synd att det var så varmt att man nästan svimmade, man fick liksom lite problem med att koncentrera sig på huvudattraktionen då. men jag är nöjd och glad ändå, mysig spelning var det. hörde nyss att i åskvädret över stockholm natten mot söndagen så registrerades 2500 blixtar. det är väl ganska häftigt. och spöregn förstås. världens galnaste spöregn. 

idag ska jag ta en sväng till stallet och sen åka till biblioteket. det är ganska bra bokväder nu.
yours truly,
ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0