don't let them blindfold you

idag lyssnar jag på the radio department och tittar ut genom fönstret. det är verkligen fint väder för en gångs skull, strålande sol och blå himmel. mamma föreslog nyss, med en sällan skådad entusiasm, att vi skulle åka och "sola och bada i älgsjön". jag är övertygad om att hon har börjat tappa greppet, det är liksom tretton grader varmt (kallt?) ute. inte mycket att hänga i julgranen. men jag antar att man klamrar sig fast vid sommaren så länge som det bara går. själv tycker jag att hösten är mer än välkommen. jag kan behöva lite rutiner och struktur.

igår var jag på premiären av toy story 3 med trixxarn, kimsan och addis. den var överraskande bra, himla rolig och tårsam. och läskig! ja gud ja. imorgon ska vi nog åka och hälsa på i trosa hos filip och olle. det ska bli spännande att se hur de har det. nu har ju lussan flyttat också, till tyskland. hoppas du har det finfint där borta gullis!

jag har börjat göra upp en plan, som visserligen är något otydlig i kanterna, men jag tror att jag har en bra grund. jag lär nog ändå ändra lite fram och tillbaka under tidens gång. åh det är så spännande att bli stor! även om det förmodligen kommer dröja ett bra tag till innan jag vågar släppa taget.
yours truly,
ebba

Kommentarer
Postat av: lussan

åh, hade velat se den med er gullisar!

får se till att se den här fort som ögat så man hänger med i snacket :) hälsa alla ebbus!

2010-08-29 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0